محمدناصر حقخواه| پس از پایان پخش سریال «زخم کاری» که توانست در سال1400 بخش گستردهای از مخاطبان شبکه نمایش خانگی را پیگیر تماشای هر هفته خود کند، ماهها بود با وجود نامهای بزرگ و کارنامهداری که پایشان به سریالسازی در شبکه نمایش خانگی باز شده بود، هیچکدام نتوانسته بودند موج بزرگی از واکنش مثبت را برانگیزند. در این یک ماه گذشته با وجود پخش ناگهانی و بدون تبلیغات وسیع سریال «یاغی»، اولین سریال محمد کارت، او توانست معادلات شبکه نمایش خانگی را تغییر دهد. چهار قسمت اول یاغی همه بیش از 97درصد رضایت مخاطب داشتهاند و قسمت آخر آن در پلتفرم فیلیمو 4/98درصد رضایتمندی مخاطب داشته است. با وجود تبلیغات محدود قبل از پخش سریال، ایدههای تبلیغی مثل ساخت صفحه اینستاگرامی برای بعضی بازیگران سریال که براساس شخصیت آنان در داخل سریال تولید محتوا شده و بیوگرافی خاص آنان در آن نوشته شده است، باعث پخش بعضی ویدئوهایشان در صفحات مجازی شده که تبلیغی رایگان اما پرکارکرد است. «یاغی» قطعا برگهای برندهای دارد که با پخش همین چهار قسمت اول، از منتقدان و کارشناسان سینمایی تا بعضی عوامل سینما و البته قشر غالب مخاطب به آن واکنشهای مثبت نشان دادهاند. در این مطلب میخواهیم کوتاه و مختصر از چند رکن اساسی موفقیت سریال تا همینجا بنویسیم.