تا چند دهه قبل، کودکان اگرچه در کارهای خانه کمک حال «مادر» بودند یا آنکه در کشاورزی و دامداری وحتی صنعت به «پدر» کمک میکردند اما استفاده نمایشی از آنها تنها محدود میشد به سیرکها و سالنهای نمایش، حالا اما «مامانبلاگر»ها نوع جدیدی از کار کودکان را به دنیا معرفی کردهاند، استفاده از کودکان برای تبلیغات مستقیم و غیرمستقیم. مامانبلاگرها نسل جدیدی از تبلیغات چیها هستند که با استفاده از کودکان، درآمد کسب میکنند و آنها که امروز به یکی از بازوهای مهم صنعت تبلیغات بدل شدهاند، حرف و حدیثهای زیادی را به راه انداختهاند اما این کودکان در معرض چه آسیبهایی هستند؟