sobhe-no.ir
1217
سه شنبه، ۲۹ تیر ۱۴۰۰
12
گفت‌وگوی «صبح‌نو» با بنیان‌گذار استارتاپ فرهنگی «ماهد»

پفک تبلیغ‌کن زیاد داریم اما چمران تبلیغ‌کن نداریم

سمانه استاد / تابه‌حال ترکیب واژگانی «سبک زندگی ایرانی-اسلامی» را بسیار شنیده‌ایم ولی آیا می‌دانیم در حوزه عمل چطور می‌توان به این شکل زندگی کرد؟! این واژه بسیار و بسیار تکرار شده اما اینکه در حقیقت به چه معناست و چطور می‌توان به این سبک زندگی کرد برای خیلی از افراد مشخص نیست. «مرتضی اعلایی» در جست‌وجوی این سبک زندگی و به عمل درآوردن آن، با تحقیق و پژوهش در طی 10سال تلاش کرده است که این سبک را به شکلی عملی به زندگی‌های امروز وارد کند. خانه «ماهد» از سال91 با همت وی در زمینه جهاد فرهنگی فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه تولید محصولاتی کاربردی در حوزه سبک زندگی شروع به فعالیت کرده است. اعلایی در هنرستان و سپس در دانشگاه گرافیک خوانده و با انصراف از دانشگاه، شرکت تبلیغاتی موفقی را راه‌اندازی کرد اما دغدغه سبک زندگی اصیل او را به سویی دیگر و فعالیت‌هایی متفاوت سوق داد. در این مجال با «مرتضی اعلایی» گفت‌وگو کرده و او درباره چرایی و چگونگی شکل‌گیری «ماهد» به «صبح‌نو» چنین می‌گوید:

شماره‌های پیشین