زهرا اردشیری / پنج، شش ماهی است که اینفلوئنسرهای اینستاگرامی موضوع جدیدی برای تبلیغات پیدا کردهاند و آن هم جراحی زیبایی است چراکه بازار جراحی زیبایی آنقدر داغ نیست و رقابت هم بین جراحان فشرده است، بهطوریکه کار به تبلیغات اینفلوئنسرها کشیده شده. به جرات میتوان گفت روزهای کرونایی روزهای داغ عملهای جراحی زیبایی است؛ البته خیال نکنید تخفیفات ویژهای برای این نوع خدمات در نظر گرفته شده است، نه! از نظر مردم بهترین زمان است که جراحیهای زیبایی خود را پشت ماسکهای اجباری پنهان کنند تا بعد از کرونا از آن رونمایی کنند. متاسفانه باوجود تلاشهای بسیار نتوانستیم به آمار رسمی از وزارت بهداشت برای تعداد جراحیهای زیبایی دست پیدا کنیم.