عینســـــــتاغـــــــــرام امید مهدی‌نژاد

  ۴۵   
در پی انتشار گسترده یک تصویر در شبکه‌های اجتماعی، صاحب یک دوچرخه بعد از ۴۵ سال پیدا شد. به گزارش اکثر پایگاه‌های خبری، در پی انتشار تصویری که در آن صاحب یک مغازه، دوچرخه‌ای را که ۴۵ سال پیش به امانت جلوی مغازه وی گذاشته شده بود، هنوز و بعد از گذشت ۴۵ سال جلوی در مغازه خود نگهداری می‌کند تا بلکه صاحبش بیاید ببردش، یکی از اقوام صاحب دوچرخه با مشاهده تصویر به مغازه مذکور مراجعه و با دادن نشانی دوچرخه را دریافت کرد. بنا بر گزارش‌های تکمیلی این شخص که خود را از نزدیکان صاحب دوچرخه معرفی کرده‌ بود، ضمن تقدیر و تشکر از امانتداری طولانی‌مدت صاحب مغازه، افزود: اما کاش لااقل داخل مغازه نگهداری می‌کردید که دوچرخه بر اثر باد و باران و آفتاب و گرد و خاک به این روز نیفتد. گفتنی است مدت‌هاست مردم از این کارها نمی‌کنند و دیدن کسی که از این کارها می‌کند در نوع خود بسیار جالب و اثرگذار است.

 آرم
در پی تعدیل آرم باشگاه رم ایتالیا توسط پخش صدا‌و‌سیما، جمعی از علاقه‌مندان فوتبال طی نامه‌ای سرگشاده خواستار تغییر آرم‌های مشکوک، نافرم، اسطوره‌ای، افسانه‌ای و نامربوط کلیه باشگاه‌های جهان مخصوصاً اروپا شدند. در این نامه آمده است: ملت ایران در کنار علاقه‌مندی شدید به فوتبال، ملتی فرهنگی با سابقه فرهنگی و تاریخی بالا و باورهای عمیق اخلاقی و مذهبی است. این نامه در ادامه می‌افزاید: ما نمی‌توانیم تصاویر پوچ و خرافه‌آمیزی نظیر شیردادن گرگ به بچه انسان را در تلویزیون خود نمایش دهیم، حتی اگر هر اتفاقی بیفتد. در پایان بیانیه آمده است: به باشگاه‌هایی که تمایل دارند بازی‌های آنها به‌همراه آرم باشگاه آنها درتلویزیون ایران پخش شود توصیه می‌کنیم در آرم خود تجدید نظر کنند. درپی انتشار این نامه، یک کارشناس ورزشی اجتماعی نیز در صفحه شخصی‌اش نوشت: باشگاه‌ها می‌توانند همانطور که تیم‌شان لباس دوم دارد و در مواقع لزوم از آن استفاده می‌کند، یک آرم دوم نیز طراحی کنند و در اختیار صداوسیما قرار دهند تا این‌طور نشود.