sobhe-no.ir
667
دوشنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
7
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی در گفت‌و‌گو با «صبح‌نو» خبر داد

پذیرایی از 19 میلیون زائر در سه سال اخیر

بارگاه منور رضوی سالانه میزبان قدوم میلیون‌ها زائر و دلداده حضرت علی بن موسی الرضا ؟ع؟ است و از این رو بزرگ‌ترین افتخار خادمان این بارگاه منور خدمت به این عاشقان اهل بیت ؟عها؟ بوده که تمام توان خود را در راستای تسهیل زیارت ایشان بسیج کرده‌اند. طی سه سال گذشته با تأکید تولیت آستان قدس رضوی و با استقرار اصل زائرمحوری در صدر راهبردهای این آستان مقدس، توسعه و بهبود خدمت‌رسانی در حوزه‌های مختلف رفاهی، تسهیلاتی و امنیتی در دستور کار این آستان مقدس قرار گرفته است. مهمان‌سرای حضرت رضا ؟ع؟، «نعیم رضوان»، طرح «یا معین‌الضعفاء»، امداد زائران، خدمات رفاهی حرم مطهر و ... از اقدامات مهم معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی به شمار می‌آید که مسوولیت این معاونت را بیش از پیش سنگین کرده است. برای آشنایی با جزئیات این اقدامات در طول سه سال گذشته با آقای سید خلیل منبتی، معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی به گفت‌وگو نشستیم.

بخشی از بنای ویلای دختر وزیر سابق در لواسان تخریب شد

اقدام قانونی در برابر ساخت و ساز غیرمجاز

شماره‌های پیشین