397
شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۶
12

خبر

نگاهی به درآمدزایی شبکه‌های اجتماعی

دست پیام‌رسان‌ها در جیب کیست

چگونه شرکت‌ها و اپلیکیشن‌هایی با میلیون‌ها نفر کاربر و صدها نفر کارمند و برنامه‌نویس هنوز روش مشخصی برای درآمدزایی ندارند یا حداقل مدل درآمدزایی آنها از بیرون چندان مشخص نیست؟ این پرسشی کلیدی است که افراد متخصص تا افراد عادی می‌پرسند آبونمان، تبلیغات، استیکر و آنالیز بیگ دیتا، از جمله مهم‌ترین شیوه‌های درآمدزایی در این اپلیکیشن‌هاست؛ با این حال استراتژی‌های خروج (EXIT) که اصطلاحاً برای به پول تبدیل کردن یک کسب‌وکار به کار می‌رود نیز در این شرکت‌ها مشابه سایر شرکت‌هاست.

شماره‌های پیشین