154
یکشنبه، ۱۲ دی ۱۳۹۵
6
سفرمجانی، غرامت ضرر مسافران است

تاکسی‌یاب‌های آنلاین چگونه با تخلفات برخورد می‌کنند

احتمالاً همه افرادی که برای نخستین بار نام دو سرویس‌دهنده خودرو اینترنتی را می‌شنوند و با کارایی آن آشنا می‌شوند، اگر خود راننده نباشند به خاطر آزاد شدن از انحصار آژانس‌ها خوشحال می‌شوند، چراکه رقابت در وهله نخست به‌خودی‌خود می‌تواند علاوه‌بر افزایش کیفیت کار سرویس‌دهندگان، باعث کاهش قیمت آنها نیز شود. بسیاری از کسانی که پیش‌ازاین در شرایط مختلف و گاه اضطراری درخواست ماشین از آژانس داشته‌اند یا قصد داشته‌اند با تاکسی دربست به مقصد خود بروند، از رفتار بد برخی رانندگان و نیز نرخ کرایه‌های بالا و دلخواه شکایت داشته‌اند بااین‌حال اکنون دیگر ورق برگشته است و این رانندگان هستند که در مواقع مختلف نسبت به اختلال در کسب‌وکارشان توسط این اپلیکیشن‌ها شکایت می‌کنند و معتقدند نرخ‌های این نرم‌افزارها باعث شده است رونق کاسبی آنها کساد شود.

شماره‌های پیشین