151
سه شنبه، ۰۷ دی ۱۳۹۵
13
تولید مشترک سینمایی چشم بادامی‌ها برای امپراطور شرق

معلق هالیوودی روی دیوار چین

در روزهایی که «سلام بمبئی» اکران می‌شود، بحث تولیدات مشترک، نه فقط در ایران که در جهان، یکی از اصلی‌ترین موضوعات اقتصادی سینماست. پیش‌بینی می‌شود حداکثر تا سال 2019، چین تبدیل به بزرگ‌ترین مخاطب سینمای جهان شود و از این حیث هالیوود به‌عنوان بزرگ‌ترین تولید‌کننده باید رویکردی تعاملی با این کشور آسیای شرقی داشته باشد. در چند سال اخیر رقابت شدیدی بین کمپانی‌های هالیوودی برای در اختیار گرفتن بازار چین و شرق آسیا شکل گرفته است.

قاب خبر

شماره‌های پیشین