sobhe-no.ir
1054
چهارشنبه، ۲۱ آبان ۱۳۹۹
12
گزارش« صبح‌نو» از دستمزدها و پشت‌پرده تولید آگهی‌های تلویزیون

آگهی‌های لاکچری بازرگانی

چندوقتی است که حضور سلبریتی‌ها در آگهی‌های بازرگانی تلویزیون پررنگ شده است. درباره دستمزد همکاری آن‌ها با محصولات تجاری، رقم‌های مختلفی مطرح می‌شود. حالا با وضعیت کرونا و محدودیت‌های تولید در حوزه سینما، احتمالا بازیگران بیشتری برای همکاری با برندهای تجاری راغب باشند. اما تولید و پخش یک آگهی بازرگانی از سیما جزییات متعددی دارد که قابل تامل است. آتیلا پسیانی، برزو ارجمند، امیرحسین آرمان، شقایق دهقان، سیروان خسروی و اخیراً نوید محمدزاده، امین حیایی و محسن کیایی وارد عرصه تبلیغات بازرگانی شده‌اند. محسن تنابنده هم که این‌روزها درگیر کروناست، به‌زودی در این حوزه به روی آنتن سیما می‌رود. اما حضور بازیگران در آگهی‌های بازرگانی تلویزیون چه جزییات و کارکردهایی دارد؟ آیا این اتفاق برای محصولات مفید است؟ دستمزد بازیگران چقدر است؟ البته از سال‌های پیش تعدادی بازیگر هم هستند که صرفا در تیزرهای بازرگانی حضور پیدا می‌کنند. حالا در این گزارش این موضوع را بررسی خواهیم کرد.

صدای تهیه‌کننده ها درآمد

خبری از وام سینمادارها برای پرداخت بدهی اکران

30 سینما برای دریافت وام، برای پرداخت بدهی دفاتر پخش از اکران 98 به صندوق کارآفرین امید معرفی شدند، این در حالی است که پیش‌تر بسیاری از پخش‌کننده‌ها از پرداخت نشدن این وام‌ها توسط بانک خبر داده بودند.

شماره‌های پیشین