sobhe-no.ir
1037
یکشنبه، ۲۷ مهر ۱۳۹۹
14
«صبح‌نو» سهم منابع خبری را در شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی بررسی می‌کند

افزایش نفوذ خبرگزاری‌های رسمی در فضای مجازی

گزارش محسن فینی زاده / با توجه به پیشرفت روزافزون استفاده مردم از شبکه‌های اجتماعی و دوسویه‌شدن ارتباط در بنگاه‌های خبری (خبرگزاری‌ها) و اطلاع‌رسانی، یکی از روش‌‌‌های استخراخ افکار شکل‌گرفته درباره یک موضوع، بررسی نظرات و عقاید مردم در این فضاهاست که گاهی به صورت مستقیم و گاهی غیرمستقیم از مسائلی که با آن مواجه هستند، صحبت می‌کنند.

شماره‌های پیشین