sobhe-no.ir
1017
چهارشنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۹
14
همزمان با انتشار نسخه دوم بازی«کودکان اربعین» انجام می‌شود

راه‌اندازی ‌کمپین موکب‌های مجازی

روزهای تقویم که ورق بخورند و به دهه اول ماه صفر برسند، تیم استودیو «مهاد» را به رونمایی از یک فعالیت فرهنگی دیگرشان در حوزه بازی‌سازی نزدیک و نزدیک‌تر می‌کند. انتشار نسخه دوم بازی موبایلی «کودکان اربعین» که حمید افسری، مدیرعامل استودیو مهاد همزمان با آغاز ماه محرم قول آن را داده بود، حالا با چند تغییر عمده همراه شده است. تغییراتی با رویکرد تعامل بیشتر کاربران بازی که همان کودکان 4 تا 9‌سال هستند، با مجموعه اتفاقاتی که در دل بازی روی می‌دهد.

خبر

شماره‌های پیشین